دلنوشته های خودم
 
چار دیوونه
بیشین چایی بیارم
یک شنبه 4 فروردين 1392برچسب:, :: 23:0 ::  نويسنده : ღچـــــش سفیدღ

امروز میخوام از زبون خودم بگم :

حالم از این دنیای الکی بهم میخوره ...

حالم از این خنده های زورکی بهم میخوره ...

از این دنیایی که پر از دروغه ... از این دنیایی که پر از سختیه ... از این دنیایی که ...

متنفرم ...

خدایا از چی بگم؟!

از این دنیای سیاه رنگ؟!

یا از این آدمای هزار رنگ ؟!

یا شادیم این حرفای تکراری و بی رنگ ؟!!!

خدایا خسته شدم از بس این راز رو توی دلم نگه داشتم ... آخه تا کی؟؟؟؟؟

تا کی؟؟؟؟؟؟

تا کی؟؟؟؟؟

تا کی؟؟؟؟

این راز دل من خیلی سنگینه خدایا ... روی شونه های ضعیف من سنگینی میکنه ...

کاش میتونستم تا فردا صبخ بخوابمو دیگه چشمامو وا نکنم ...

خدایا از همه چی خسته م ...

کاش میتونستم به یکی این حرفا رو بگم ...

 

 



نظرات شما عزیزان:

فرشید
ساعت20:13---27 فروردين 1392
عالی بود

فرهنگ
ساعت19:57---5 فروردين 1392
بیا سری به ام بزن

فرهنگ
ساعت19:57---5 فروردين 1392
بیا سری به ام بزن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


این وب مجهز به دوربین مدار بسته میباشد اومدی تو نظر یادت نره ✖ ◄▼►◄▼►▲◄▼►▲◄▼ دست به سینه بشین می خوام حرف بزنم! باید این چیزا رو بدونی: اینجا چاردیواری اختیاریه ! هر جور رفتار کنی همون جوری هم جواب میگیری ! ●●· هر روز شادتر از دیروزیم ✿✿✿ ◄▼►◄▼►▲◄▼►▲◄▼ ✖ نظر خصوصی ممنوع ✖ ✖ ورود هر بی جنبه ممنوع!!:D ✖ ✖ ورود افرادی که میخندی بهشونــ پرروو میشـــن ممنوع:D ✖ ✖هر کسی و که دلم بخواد لینک میکنمــــ✖ ✖ج کامت هارو مدیریت وبلاگ میده.✖ ◄▼►◄▼►▲◄▼►▲◄▼ ●●•مسلط به دو زبان زنـده دنیا : 1) زبون آدمـــــــــــــی زاد✔ 2) زبون نفــــــــــــهمی✔ با تشکر ღچـــــش سفیدღ
آخرین مطالب
پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 22
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 89
بازدید ماه : 1850
بازدید کل : 97637
تعداد مطالب : 203
تعداد نظرات : 67
تعداد آنلاین : 1